Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

ארטיום דולגופיאט : 9envwbjwslbyjm : ארטיום דולגופיאט, מתעמל מכשירים המתגורר בנתניה עם זוגתו, ייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בטוקיו 2021.

ארטיום דולגופיאט : 9envwbjwslbyjm : ארטיום דולגופיאט, מתעמל מכשירים המתגורר בנתניה עם זוגתו, ייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בטוקיו 2021.. בגמר אליפות העולם בהתעמלות שהתקיימה בטורונטו הוא קיבל על התרגיל המכריע ציון של 14.533 והפך לסגן אלוף העולם. ארטיום דולגופיאט, בן 23, עסוק בימים אלה באימונים אינטנסיביים. ארטיום דולגופיאט סגן אלוף העולם בתרגיל דולגופיאט עלה שני למשטח, ביצע תרגיל נהדר ונקי ללא טעויות עם נחיתות מדויקות וקיבל עליו ציון גבוה של. ארטיום דולגופיאט, מתעמל מכשירים המתגורר בנתניה עם זוגתו, ייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בטוקיו 2021. כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם.

Pagespublic figuresports promoterfull time gymnasticsvideosארטיום דולגופיאט מדהים! בגמר אליפות העולם בהתעמלות שהתקיימה בטורונטו הוא קיבל על התרגיל המכריע ציון של 14.533 והפך לסגן אלוף העולם. הוא מודע לכובד האחריות על כתפיו. ארטיום דולגופיאט, מתעמל מכשירים המתגורר בנתניה עם זוגתו, ייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בטוקיו 2021. © סופק על ידי הארץ ארטיום דולגופיאט עם שתי המדליות.

Tszifafxoosywm
Tszifafxoosywm from img.mako.co.il
נבחרת ישראל בג'ודו חוגגת את הזכייה במדלית הארד(צילום: ארטיום דולגופיאט זכה במדליית זהב בהתעמלות(צילום: At the 2017 world championships, he won the silver medal in the floor exercise. Born june 16, 1997) is an israeli artistic gymnast. Gymnast artem dolgopyat wins the silver medal in floor exercise at the 2019 world artistic gymnastics. ארטיום דולגופיאט (איציק בלניצקי) לא הרבה מכירים את הסיפור הזה. את השיעור הזה ארטיום דולגופיאט למד היטב השנה. Gymnast artem dolgopyat wins the silver medal in floor exercise at the 2019 world artistic gymnastics championships.

אביו בצעירותו התאמן בהתעמלות גם הוא.

Born june 16, 1997) is an israeli artistic gymnast. בינתיים, ארטיום דולגופיאט, אחת התקוות הגדולות של ישראל במשחקים האולימפיים, מדורג ראשון במוקדמות תרגיל הקרקע. נבחרת הבייסבול, חנה מיננקו, ארטיום דולגופיאט. בגמר אליפות העולם בהתעמלות שהתקיימה בטורונטו הוא קיבל על התרגיל המכריע ציון של 14.533 והפך לסגן אלוף העולם. כמה חיכינו לראות את דגל ישראל מונף ולשמוע את שירת התקווה באולם ההתעמלות בטוקיו! אני מברך אותך מהלב, אתה מעולה. Pagespublic figuresports promoterfull time gymnasticsvideosארטיום דולגופיאט מדהים! את השיעור הזה ארטיום דולגופיאט למד היטב השנה. At the 2017 world championships, he won the silver medal in the floor exercise. בשבת האחרונה דולגופיאט כבר נחת על הרגליים. נבחרת ישראל בג'ודו חוגגת את הזכייה במדלית הארד(צילום: .ארט גרפונקל ארט פארוחסקי ארט פרחוסקי ארט קלאב ארטבאט ארטה ארטטה ארטיום דולגופיאט ארטיום דולגפיאט ארטיום דזיובה ארטיום פרחובסקי ארטילריה ארטיק ארטיק. צפו בביצוע המצוין שהציב את דולגופיאט בפסגה בשלב זה >> (תמונה:

נבחרת הבייסבול, חנה מיננקו, ארטיום דולגופיאט. ארטיום דולגופיאט עם המדליה (דף הפייסבוק של הוועד האולימפי). צפו בביצוע המצוין שהציב את דולגופיאט בפסגה בשלב זה >> (תמונה: האם ארטיום דולגופיאט יעניק למדינת ישראל מדליית כסף אולימפית שנייה אחרי יעל ארד בברצלונה 1992 או אולי אפילו מדליית זהב שנייה אחרי גל פרידמן באתונה 2004? ארטיום דולגופיאט זוכה במדליית כסף באליפות אירופה בהתעמלות מכשירים 2019, דריה ספירידונובה בתרגיל קרקע 2017 gala israel daria spiridonova fx, artem dolgopyat junior european championship 2014 sr.

ארטיום ×
ארטיום ×"ול×'ופיאט אלוף אירופ×" ×'תר×'יל ×"קרקע ספורט 5 from www.sport5.co.il
אני מברך אותך מהלב, אתה מעולה. גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם ישראל. ארטיום דולגופיאט פתח בצורה נפלאה את תחרויות ההתעמלות בטוקיו עם תרגיל מצוין, שהעניק לו את הציון 15.200 והפסגה במוקדמות תרגיל הקרקע. אולג, אביו של ארטיום דולגופיאט, משוחח עם בנו בשידור חי עם דמעות בעיניים: Gymnast artem dolgopyat wins the silver medal in floor exercise at the 2019 world artistic gymnastics championships. עמית שיסל, הוועד האולימפי הישראלי). כמה חיכינו לראות את דגל ישראל מונף ולשמוע את שירת התקווה באולם ההתעמלות בטוקיו! אביו בצעירותו התאמן בהתעמלות גם הוא.

המתעמל הישראלי ארטיום דולגופיאט זכה במדליית כסף באליפות העולם בהתעמלות קרקע, לאחר שסיים את תרגיל.

צפו בביצוע המצוין שהציב את דולגופיאט בפסגה בשלב זה >> (תמונה: ארטיום דולגופיאט, בן 23, עסוק בימים אלה באימונים אינטנסיביים. ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו. דולגופיאט זכה לציון של 15.033 והקדים את זאפטה ריידרלב מספרד שסיים. Gymnast artem dolgopyat wins the silver medal in floor exercise at the 2019 world artistic gymnastics championships. כל העדכונים וכל הדיווחים בזמן אמת על המשלחת הישראלית לאולימפיאדת טוקיו 2020 שנדחתה בשנה בגלל מגפת הקורונה. אולג, אביו של ארטיום דולגופיאט, משוחח עם בנו בשידור חי עם דמעות בעיניים: דולגופיאט נולד בדנייפרופטרובסק (כיום דניפרו) שבאוקראינה בשנת 1997 למשפחה ממוצא יהודי. גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם ישראל. ארטיום דולגופיאט (איציק בלניצקי) לא הרבה מכירים את הסיפור הזה. בגמר אליפות העולם בהתעמלות שהתקיימה בטורונטו הוא קיבל על התרגיל המכריע ציון של 14.533 והפך לסגן אלוף העולם. ארטיום דולגופיאט זוכה במדליית כסף באליפות אירופה בהתעמלות מכשירים 2019, דריה ספירידונובה בתרגיל קרקע 2017 gala israel daria spiridonova fx, artem dolgopyat junior european championship 2014 sr. התעמלות מכשירים מוקדמות קרב רב.

דולגופיאט זכה לציון של 15.033 והקדים את זאפטה ריידרלב מספרד שסיים. בגמר אליפות העולם בהתעמלות שהתקיימה בטורונטו הוא קיבל על התרגיל המכריע ציון של 14.533 והפך לסגן אלוף העולם. Gymnast artem dolgopyat wins the silver medal in floor exercise at the 2019 world artistic gymnastics championships. ארטיום דולגופיאט, מתעמל מכשירים המתגורר בנתניה עם זוגתו, ייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בטוקיו 2021. גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם ישראל.

ארטיום ×
ארטיום ×"ול×'ופיאט from www.srugim.co.il
ארטיום דולגופיאט פתח בצורה נפלאה את תחרויות ההתעמלות בטוקיו עם תרגיל מצוין, שהעניק לו את הציון 15.200 והפסגה במוקדמות תרגיל הקרקע. עמית שיסל, הוועד האולימפי הישראלי). © סופק על ידי הארץ ארטיום דולגופיאט עם שתי המדליות. אולג, אביו של ארטיום דולגופיאט, משוחח עם בנו בשידור חי עם דמעות בעיניים: ארטיום דולגופיאט (איציק בלניצקי) לא הרבה מכירים את הסיפור הזה. דולגופיאט נולד בדנייפרופטרובסק (כיום דניפרו) שבאוקראינה בשנת 1997 למשפחה ממוצא יהודי. בינתיים, ארטיום דולגופיאט, אחת התקוות הגדולות של ישראל במשחקים האולימפיים, מדורג ראשון במוקדמות תרגיל הקרקע. אני מברך אותך מהלב, אתה מעולה.

כמה חיכינו לראות את דגל ישראל מונף ולשמוע את שירת התקווה באולם ההתעמלות בטוקיו!

האם ארטיום דולגופיאט יעניק למדינת ישראל מדליית כסף אולימפית שנייה אחרי יעל ארד בברצלונה 1992 או אולי אפילו מדליית זהב שנייה אחרי גל פרידמן באתונה 2004? אולג, אביו של ארטיום דולגופיאט, משוחח עם בנו בשידור חי עם דמעות בעיניים: נבחרת ישראל בג'ודו חוגגת את הזכייה במדלית הארד(צילום: ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו. ארטיום דולגופיאט (איציק בלניצקי) לא הרבה מכירים את הסיפור הזה. .ארט גרפונקל ארט פארוחסקי ארט פרחוסקי ארט קלאב ארטבאט ארטה ארטטה ארטיום דולגופיאט ארטיום דולגפיאט ארטיום דזיובה ארטיום פרחובסקי ארטילריה ארטיק ארטיק. בשבת האחרונה דולגופיאט כבר נחת על הרגליים. אביו בצעירותו התאמן בהתעמלות גם הוא. דולגופיאט נולד בדנייפרופטרובסק (כיום דניפרו) שבאוקראינה בשנת 1997 למשפחה ממוצא יהודי. ארטיום דולגופיאט זכה במדליית זהב בהתעמלות(צילום: ופעמיים ברציפות סגן אלוף אירופה במכשיר הקרקע. ארטיום דולגופיאט זוכה במדליית כסף באליפות אירופה בהתעמלות מכשירים 2019, דריה ספירידונובה בתרגיל קרקע 2017 gala israel daria spiridonova fx, artem dolgopyat junior european championship 2014 sr.